Morgen in huis? u heeft nog uur en min.
Morgen in huis? u heeft nog uur en min.
Uitstekende service
nl

Vertragingen vanuit het Extern Magazijn door transport/douane.

Oplopende douane vertragingen zo goed als opgelost.

Vertragingen vanuit het Extern Magazijn door transport/douane.

17-11-2021:

UPDATE!!!
Het Extern Magazijn Assortiment is weer online, de zendingen komen bij de douane weer op gang.
Wij proberen zoveel mogelijk gestrande zendingen door te laten sturen door de DPD.

Voor de laatste informatie daarover kunt u dit zelf nakijken bij ORDERHISTORIE en dan de Track & Trace link aanklikken.
Zodra wij meer informatie hebben over de oudere zendingen en hun status geven we dat zo snel mogelijk weer.

Wat betreft orders uit het Extern Magazijn Assortiment die vanaf vandaag worden ingegeven, hou s.v.p. wel rekening met enige vertraging in de aflevering.
De ontstane achterstanden bij de douane hebben de komende paar dagen nog gevolgen voor de levertijden.

 

15-11-2021:

UPDATE!!!
Momenteel is achterhaald waar de verwerking stokt en wat de oorzaak is, er wordt nu hard gewerkt aan een oplossing.
De verwachting is dat deze oplossing in de loop van de middag in gang is gezet en dan nog aan ons wordt bevestigd.
Dit is goed nieuws voor de vele zendingen dit nu geparkeerd staan bij de Douane, deze zouden dan worden vrij gegeven.
U kunt dit in de webshop zelf volgen door bij ORDERHISTORIE op de Track & Trace link te klikken.
De zendingen die door deze storing retour zijn gegaan naar ons Extern Magazijn worden direct weer opnieuw verstuurt.
Na bevestiging kunnen wij het Extern Magazijn Assortiment weer online brengen.
Wij wachten nu dus nog op de bevestiging van DPD/Douane om u definitief goed nieuws te kunnen brengen.
Nog even geduld en nogmaals excuses voor de ongemakken.

 

11-11-2021:

Uw bestellingen uit het assortiment van ons Extern Magazijn worden dagelijks verstuurd met de DPD.
De laatste dagen blijken, door een probleem tussen de DPD en de douane, uw zendingen niet door de douane te kunnen worden verwerkt.
Primex, DPD, douane en ons Extern Magazijn stellen alles in het werk om zo snel mogelijk tot een oplossing te komen.
Maar omdat het aantal geblokkeerde zendingen dagelijks enorm toeneemt is het noodzakelijk het Extern Magazijn assortiment tijdelijk offline te halen.
Zodra er een oplossing is wordt dit assortiment uiteraard weer online gezet.

LET OP: Het Primex assortiment (alles wat online staat) is gewoon leverbaar en versturen wij dagelijks.

LET OP: Hou dit nieuwsitem in de gaten voor mogelijke updates.

Wij bieden u hierbij onze excuses aan voor de ontstane ongemakken.

 

Hieronder ziet u hoe u voorraad vanuit Primex en het Extern Magazijn herkent:

Extern Magazijn, zendingen tijdelijk opgeschort
Primex Magazijn, direct leverbaar, geen extra vertragingen

 

 

Contact opnemen

Voor meer informatie over onze producten en alle mogelijkheden kunt u naar ons mailen. 

+31 (0)227-504900

Volg ons

Advies of vragen?

Hulp nodig? Onze klantenservice helpt u graag. Ma t/m vr 08.30-17:00

Naar vergelijken