Morgen in huis? u heeft nog uur en min.
 
Morgen in huis? u heeft nog uur en min.
Uitstekende service

UPDATE: Zaterdag 16 januari worden het transport hervat!

UPDATE: Laatste nieuws omtrent transport vanuit ons Extern Magazijn

UPDATE: Zaterdag 16 januari worden het transport hervat!

UPDATE 22-01-2021

Gisteren zijn alle bestellingen en backorders van voor 8 januari vanaf ons Extern Magazijn met de DPD verzonden. Indien u dus gisteren of vandaag een mail heeft ontvangen met Track en Trace informatie is deze correct en actueel. Wilt u weten of uw order van voor 8 januari daarbij zat? Klikt u HIER voor een lijst met ordernummers die voor 8 januari zijn ingegeven en welke gisteren verstuurd zijn. Staat uw ordernummer er niet tussen? Neem dan telefonisch of per mail contact op met de verkoop, vergeet uw ordernummer niet te vermelden, dat bespoedigt de afhandeling!

 

 

UPDATE 18-01-2021

Gisteren zijn alle bestellingen vanaf 8 januari uit ons Extern Magazijn met de DPD verzonden.
Indien u dus gisteren of vandaag een mail heeft ontvangen met Track en Trace informatie is deze correct en actueel. Wat betreft de bestellingen van voor 8 januari, ook deze worden momenteel door de DPD verwerkt en ontvangen wij op korte termijn meer informatie over.

 

 

 

UPDATE 15-01-2021

Vandaag heeft DPD aangegeven dat zij vanaf morgen (zaterdag 16 januari) hun service weer zullen hervatten. Dit houdt het volgende in;

Bestellingen die vanaf 8 januari zijn geplaatst, staan op hold in ons magazijn en worden vanaf maandag vrijgegeven ter verwerking. Deze verwachten we maandag/dinsdag, uiterlijk woensdag te kunnen versturen. 

Bestellingen die tot 8 januari zijn geplaatst hebben 3 opties;

 1. DPD heeft afgelopen week toch een heleboel zendingen handmatig verwerkt en deze zijn dus reeds onderweg.

 2. DPD heeft ook zendingen retour moeten sturen naar ons extern magazijn. Daarvan wordt maandag bekend welke dat allemaal zijn en die worden dan maandag/dinsdag weer aangeboden ter verzending.

 3. Er zijn eventueel nog wat zendingen die niet zijn verstuurd naar NL, maar ook nog niet retour zijn gegaan. Of dat onze orders betreft en welke dat dan zijn, hopen wij maandag te weten en te kunnen communiceren.

Alle orders die vanaf heden worden geplaatst, worden weer normaal verwerkt en aangeboden voor transport. I.v.m. de opstart en achterstand van afgelopen week kan dit nog een dag langer duren dan normaal maar zeker later in de week zullen we de service weer kunnen bieden die u van ons gewend bent.

Heeft u uw zending reeds bij ons geannuleerd maar ontvangt u deze alsnog, neemt u dan contact op met onze afdeling verkoop. Wilt u toch uw zending retourneren, dan kan dat ook door te mailen naar info@primex.nl o.v.v. het betreffende ordernummer en de referentie “DPD-Vertraging”. De goederen mogen dan uiteraard zonder kosten retour.

Maandag/dinsdag zullen wij op deze pagina nog een update doen van de stand van zaken maar zullen wij u ook persoonlijk benaderen als we meer weten over de status van uw order.

Via deze weg willen wij u nogmaals bedanken voor uw geduld, vertrouwen en de samenwerking. Wij doen er alles aan om u de beste service te verlenen en hopen hier komende week weer mee te kunnen beginnen.

 

 

UPDATE 14-01-2021

Helaas is de DPD Transportservice nog steeds niet op gang gekomen. Wij verwachten vrijdag 15 januari meer duidelijkheid van de DPD te krijgen en hebben natuurlijk hoop dat de DPD de transportservice maandag 18 januari weer gaat opstarten. Uiteraard brengen wij u morgen direct op de hoogte zodra wij aanvullende informatie hebben van de DPD. 

Ondanks alle voorbereidingen rondom de Brexit blijkt dat er in de praktijk onvoorziene omstandigheden zijn ontstaan waardoor vele transportdiensten van en naar Engeland maar niet op gang kunnen komen.
Wij betreuren dit enorm en het spijt ons dat wij u geen duidelijker beeld kunnen schetsen.

Alle bestellingen, met betrekking tot ons Extern Magazijn, die vanaf eind december 2020 zijn geplaatst worden nu vastgehouden tot de wegdienst wordt hervat. Wilt u uw bestelling toch liever annuleren? Mailt u dit dan naar info@primex.nl met vermelding van ons ordernummer.       

Extern Magazijn, zendingen tijdelijk opgeschort
Primex Magazijn, direct leverbaar, geen extra vertragingen

 

 

UPDATE 08-01-2021

De DPD Transportservice heeft met onmiddellijke ingang de wegdienst naar Europa onderbroken wegens het herzien van de noodzakelijke nieuwe processen en aanvullende vereiste douanegegevens.
Helaas hebben wij momenteel geen inzage in hoelang deze situatie gaat duren, de DPD wil dit uiteraard zo snel als mogelijk opgelost hebben.

Alle bestellingen die vanaf eind december 2020 zijn geplaatst worden nu vastgehouden tot de wegdienst wordt hervat. Wilt u uw bestelling toch liever annuleren? Mailt u dit dan naar info@primex.nl met vermelding van ons ordernummer.       

Extern Magazijn, zendingen tijdelijk opgeschort
Primex Magazijn, direct leverbaar, geen extra vertragingen

 

 

UPDATE 23-12-2020

De DPD Transportservice wordt weer hervat op maandag 4 januari 2021.
Alle bestellingen vanaf 20-12-2020 worden dus maandag 4 januari 2021 verstuurd.
Wilt u uw bestelling toch liever annuleren? Mailt u dit dan naar info@primex.nl met vermelding van ons ordernummer.

 

OORSPRONKELIJK BERICHT

Geachte klant,

Helaas hebben wij momenteel te maken met een zeer strikte LOCKDOWN in Groot Brittannië.
Door de tijdelijke sluiting van de grenzen tussen Frankrijk en Engeland, zijn de zendingen vanuit Engeland tot nader order opgeschort door onze transporteur DPD.

De gesprekken hierover tussen Engeland en Frankrijk lopen gelukkig voorspoedig, de verwachting is dat de grenzen in de loop van deze woensdag weer worden geopend.

De verwachting is uiteraard dat de wachttijden enorm zijn toegenomen, dus is de verwachting dat uitleveringen pas in de loop van volgende week weer gaan plaatsvinden.

Uw bestelde producten uit het Externe Magazijn (de blauwe voorraad icoontjes) houden wij vast tot de transportdienst DPD deze weer kan komen afhalen. Op dat moment worden deze producten pas gefactureerd en weet u dat ze onderweg zijn. Dit zal helaas nog niet binnen de bij bekende 3 werkdagen geleverd worden door alle drukte bij de grenzen.

Mocht u nog verdere vragen hebben neemt u gerust contact op met onze verkoop 0227-504900.

Ter verduidelijking aan de hand van de voorraadiconen:

     Extern Magazijn, zendingen tijdelijk opgeschort 
Primex Magazijn, direct leverbaar, geen extra vertragingen

De DPD en wij zijn uiteraard afhankelijk van de situatie tussen Frankrijk en Engeland, zodra wij aanvullende informatie hebben komen wij bij u terug.

Team Primex

 

Hulp nodig

Hulp nodig

Hulp nodig? Onze klantenservice helpt u graag. Ma t/m vr 08.30-17:00

+31 (0)227-504900

 

Voor meer informatie over onze producten en alle mogelijkheden kunt u naar ons mailen. 

info@primex.nl

© 2021 Primex Textiles