Morgen in huis? u heeft nog uur en min.
 
Morgen in huis? u heeft nog uur en min.
Uitstekende service

Veelgestelde vragen

Algemeen

Hoe kan ik klant worden bij Primex?

Ga naar ‘inloggen’ rechts in de menubalk en vul uw bedrijfsgegevens in. Wij zullen deze verwerken en een webshop account voor u aanmaken. De accountgegevens ontvangt u via de mail.

Waar kan ik een wijziging van mijn bedrijfsgegevens doorvoeren?

Onder ‘mijn account’ is er de mogelijkheid om een aantal gegevens te wijzigen. Voor wijzigingen in adres of bedrijfsnaam kunt u hier een contactformulier invullen.

Kan ik een kopie factuur ontvangen?

Natuurlijk, mail dit verzoek naar finance@primex.nl en onze administratie zal deze zo snel mogelijk aan u terug mailen.

Waar kan ik een offerte aanvragen?

Heeft u een prijs nodig voor een leuke aanvraag, mail deze dan naar info@primex.nl en wij komen hier z.s.m. op terug.

Tabel voor kindermaten
3/4 104
5/6 106
7/8 128
9/11 140
12/13 152
14/15 164
Kan ik als particulier ook klant worden bij Primex?

Helaas, Primex is een groothandel en levert niet aan particulieren.

Kan ik ook de showroom bezoeken?

Wij laten u graag de collectie zien en voelen in onze showroom. Hiervoor dient dan wel een afspraak gemaakt te worden. Dit kan via info@primex.nl 


Verzenden

Wat zijn de verzendkosten?

Ons verzendkostenbeleid vindt u hier.

Wat is de status van mijn pakket?

In de orderhistorie onder ‘mijn account’ vindt u per order uw Track&Trace gegevens, deze worden ook na plaatsing van een order naar u gemaild.

Wat is de levertijd van mijn pakket?

Orders voor 16:00 uur besteld, worden dezelfde dag nog verstuurd.

Kan ik mijn bestelling per expres versturen?

Ja, bij het afronden van uw order kunt u uit meerdere opties kiezen.

Kan ik mijn bestelling ook op zaterdag ontvangen?

Ja, bij het afronden van uw order kunt u de optie 'Express zending' selecteren. U kunt u er dan voor kiezen om de bestelling op zaterdag te ontvangen. 

Kan ik mijn pakket komen afhalen?

Jazeker, op werkdagen tussen 09:00 uur en 17:00 uur kunt u uw pakket bij ons afhalen. Selecteer deze optie bij het afronden van uw order en wij zorgen dat het klaar staat.


Bestelling

Kan ik mijn backorders inzien?

In de orderhistorie onder ‘mijn account’ kunt u ook filteren op backorders.

Kan ik na plaatsing mijn bestelling nog wijzigen?

Voor het wijzigen van uw bestelling kunt u contact opnemen met onze afdeling verkoop.



Hulp nodig

Hulp nodig

Hulp nodig? Onze klantenservice helpt u graag. Ma t/m vr 08.30-17:00

+31 (0)227-504900

 

Voor meer informatie over onze producten en alle mogelijkheden kunt u naar ons mailen. 

info@primex.nl

© 2018 Primex Textiles